wtorek, 19 marca 2013

Lala :)

Zima, zima dookoła !!
Zupełnie nie czuje klimatu nadchodzących świąt.
Dni niby dłuższe, ptaszorki pośpiewują wiosennie,
 pączki na krzewach czekają na wybuch,
 a tu wiosny nie ma ....
A ja zamiast poczynić dekoracje wielkanocne,
lalę uszyłam i jeszcze w to zimno do ogrodu pogoniłam na sesje zdjęciową.
I jak na zawołanie słoneczko przedarło się przez chmurzyska
i od razu lepiej na serduchu :))))
Maleństwo ( jak zawsze 100% bawełny), w moich ulubionych kolorach :))))









Lalę skończyłam wczoraj, a dzisiaj już na tapecie szydełko, obok przygotowany filc 
i jeszcze materiały nowe czekają na zagospodarowanie.
A ja skaczę z pracy na pracę, koncepcje się zmieniają, pojawiają nowe pomysły.
I co z tego wychodzi ?
Nie wiele, bo słomiany zapał u mnie :(((
 Chyba dopadło mnie przesilenie...
A może to tylko leń :))))

Na koniec całusy posyłam mimo aury, mocno wiosenne :*******
I jeszcze grafikę z ptaszorem co sobie na mój ganeczek trzasnęłam :))

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze 
i za Wasze ciepłe słowa :*****



10 komentarzy:

  1. Lalka świetna :)
    A wena wróci - jestem o tym przekonana

    Pozdrawiam
    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki różowy szaliczek to ja również poproszę;)))
    Kochana z tą weną to u mnie tak samo w każdym kącie coś zaczęte i czasami to mnie taka panika łapie czy ja to będę potrafiła za chwilę dokończyć. Czy aby moje pomysły gdzieś nie umkną. Ale to tak jak z tą pogodą raz słońce a raz deszcz a w tej obecnej chwili to nawet i śnieg.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki, cieszę się, że trafiłaś do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lala ma cudnie przymrużone oczka, jest w sam raz, by zabrać ją ze sobą na pierwszy wiosenny spacer.
    Grafika super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna:))) a grafika tez mi sie bardzo podoba:))taka wiosenna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka wyszła uroczo, na pewno przywoła wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    ARTAMBROZJA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE DJANGO, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC…

    José
    Ramón...


    OdpowiedzUsuń
  7. Super lalunia! I ptaszorek też boski, u mnie również ostatnio faza na decu ;)) Radosnych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na stole święcone, a obok baranek,
    koszyczek pełny barwnych pisanek
    i tak znamienne w polskim krajobrazie
    w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Życzę zdrowych,wesołych i POGODNYCH Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lala się naprawdę udała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz