niedziela, 7 kwietnia 2013

Miś dostał podusie :))))

Buziole wiosenne :***
U mnie dzisiaj wreszcie zaświeciło słońce, to nic, że tylko na kilka minut,
ważne, że w ogóle zaświeciło:))))

Kochane dziewczyny dziękuję Wam baardzo za wszystkie życzenia wielkanocne.
Dobrze, że już po świętach i dobrze, że już kwiecień :)))
 U mnie znów szykują się zmiany, mam nadzieje, że na lepsze.
Po poprzedniej pracy pozostał tylko niesmak:/
Taka stara baba ze mnie, a dalej głupia....

Ale nie ważne.
Przejdę do przyjemniejszych spraw.
Pozszywałam wreszcie część moich kwadratów i powstała z nich 
podusia, taka cukierkowa, romantyczna.
A podusie dostał mały Miś - Córy tak zdecydowały :))))






Rozpędziłam się z szydełkiem :))))
Ostatnio sprawia mi więcej radości niż szycie :)))

Powstały jeszcze kwiatuszki - łatwizna :))
I kolejne kwadraty na coś małego, ale co z tego powstanie to już będzie w kolejnym poście :)))










Wynik działań twórczych w niedzielne popołudnie : masa solna i farby plus dwie Słodkie Istotki:))))

Fretka i Truskawka :)


Kochane dziewczyny, na koniec życzę Wam wspaniałego, słonecznego tygodnia :))))
Podobno od środy ma być na termometrze powyżej 20 C :)))))

Buziaki :*****



15 komentarzy:

  1. Śliczna podusia podobają mi się te kolorki:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia cudna :) a kwiaty, czy też kwadraty nie taka łatwizna :) ja nie ogarniam tego szydełka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle dziekuje :* a co do łatwizny to : kwadraty są mega łatwe, a kwiatuszki bardzo łatwe.
      Znalazłam jakiś czas temu naprawdę świetny tutek na wykonanie kwadratów, kwiatuszków i innych piękności - https://www.youtube.com/watch?v=w1JHJFvKV0k . Maja objaśnia bardzo dokładnie :)
      Próbuj :)

      Usuń
  3. Super wyszła podusia,mnie ostatnio korciło na coś takiego,ale wzięłam jednak druty,chociaż też całe wieki nie robiłam na nich,zrobiłam również poduszki,nawet dwie :))Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna , pastelowa podusia - fajnie ma się ten misio:)))
    Szydełko - ciężka sprawa, choć jestem na etapie nauki półsłupków i słupków - gdzie mi do kwadratów i kwiatuszków skoro schematy to kreskowy kod;)
    Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwadzieścia chyba u Ciebie, u mnie dziś znowu śnieg prószył :>
    Szydełko jest wciągające, nieprawdaż? )))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodka i cudna podusia!!! I następne kwadraty zapowiadają się na cudeńko :) Ulepianki córeczek śliczne, talent mają po mamie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten odcień różu? Czy to kolor łososiowy? Ładnie współgra z innymi...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna podusia i kwiatuchy też :)

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, podobają mi się te brązowe kwadraty, jestem ciekawa, co z nich powstanie :) Ja też szydełkuję i z kwadratów zrobiłam juz kilka dziecięcych kocyków. Bardzo lubię ten wzór. Kwiatki robię jednak dość proste, takich ładnych i aż czterowarstwowych jeszcze nie udało mi się nigdy zrobić. Będę chyba musiała poćwiczyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i proszę... trochę słońca i praca wre:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te resztkowe podusie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz