wtorek, 7 maja 2013

Panna Śnieżynka i Panna Kopytko

Uwaga, uwaga !!!!!
Przedstawiam Wam, nasze kochane maleństwa
Panna Śnieżynka i Panna Kopytko :)))
Kózki małolaty, niespełna 3 miesięczne, mieszkają z nami od wczoraj.
Są wspaniałe, chętne do brykania, zjadania czego popadnie ( Śnieżynka wygryzła córce w spodniach dziurę)
Biegają za mną po podwórku i ogrodzie, gdy nagle znikam im z oczu wzywają mnie przerażone :)

Są wspaniałe:)
Uczymy sie siebie nawzajem :)
A najszcześliwsze są nasze Córki, którym powoli spełniamy marzenia.
 Nie zgadniecie , jakie zwierzę jest następne w kolejce do przygarnięcia :)))))))

Bezrożna to Śnieżynka, z różkami - Panna Kopytko :)))











Okazuje się, ze bardzo cieżko złapać aparatem rozbrykane towarzystwo, 
dlatego jakość zdjęć nie najlepsza.

Buziaki na dobranoc :****

9 komentarzy:

  1. Cudowne!!!! słodkie! Rozbrykane!! Też mi sie marzy ogródek, a w nim kózki i gąski - może kiedyś? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne panny kozulki , kurki i kaczuchy. Ciekawe co dołączy do stada. Może osiołek albo kucyk ?
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi super są !!!
    A jakie gustowne obroże posiadają ;-)
    Widzę że rodzinka się rozrasta ;-)))
    Beatko zapraszam na Candy do Galerii http://artgaleriakaprys.blogspot.com/2013/05/candy-ogaszam-oraz-metalowe-roznosci.html
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz kózki ja owieczki tylko muszę je sfocić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym przygarnęła takie maluchy. Cudowna menażeria :-) a następny w kolejce to ...baran jakiś? ;-))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to nie musicie już kosić trawnika, he he:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajuuu, myślałam, że nowe ptactwo pokażesz, a tu kózki! Moje dzieciaki uwielbiają je w Zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kózki a jakie pyszne mleczko dają

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko! cudne są :) jeżeli kupisz osiołka, to ja już pakuję się i przyjeżdżam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz