czwartek, 2 maja 2013

Wiosna, Maj, Zielono, Cieplutko


 "Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty"
                                                           M. Grechuta

Wiosna wszędzie !!
Aż miło:)
W ogrodzie spędzamy większość wolnego czasu.
Moje dziewczyny godzinami sterczą przy kurach i kaczuchach :)))
Ja sprzątam, przesadzam i zachwycam się zielonością wokół:)))

I z niecierpliwością czekamy na nowych lokatorów.
Już wkrótce, jeszcze tylko kilka dni .....









 Magnolia zakwitła pierwszy raz od 3 lat !!!!!
Nareszcie !!!!








Może wiecie co to za krzaczor, bo mąż nie pamięta nazwy ( kupił w szkółce ), a ja nie mogę znaleźć
w necie co to takiego ?? 

   
Jaszczury już są, wiec musi być cieplutko :)






Taką mam wiosnę - radosną, pozytywną :)))))


Buziole posyłam kochane blogowiczki :****









10 komentarzy:

  1. Pięknie , wiosennie u Ciebie.U mnie dopiero pierwsze oznaki wiosny :) Ta roślinka z żółtymi kwiatami to chyba Mahonia.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesławo :) dzięki wielkie za tą Mahonię :)
      Tak to ona, a mąż upierał sie, ze to hebanowiec :))

      Usuń
  2. Cudny, kwitnący ogród, domowe ptactwo... czegoż można chcieć więcej???
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno:) można chcieć powiększenia trzódki :) I to się już wkrótce stanie :)

      Usuń
  3. ależ kaczuchy wyrosły, ogród piękny i taki już prawie letni :)
    słonecznego weekendu,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meis, masz racje kaczuchy wyrosły baardzo :)
      Kaczorki zaczynają na mnie prychać broniąc kaczuszek :)
      Tobie również życzę cudnego weekendu :**

      Usuń
  4. Cudny maj :) jeszcze więcej słoneczka życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję kochana :* wzajemnie, życzę słońca na nadchodzący weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to mahonia....u mnie ma jeszcze zielone kwiatki...krzak bardzo sie rozsiewa...obok macierzystego powstaje mnóstwo młodych roslinek,które idealnie przyjmiują się w nowym miejscu i szybciutko rosną:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna wiosna dookoła Cibie, a nowymi lokatorami zaintrygowałaś :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz