poniedziałek, 15 lipca 2013

Mój decoupage



 W ramach  odstresowania: oderwania od rzeczywistości, 
nie planowania, gdybania 
i marudzenia, pobawiłam się decoupage'm.
Najzwyklejszą w świecie dechę pociętą na odpowiednie kawałeczki, pokryłam akrylem,
potem klejem Stamperii, na to serwetka, odrobina lakieru ( tylko 3 warstwy )
i mam obrazki, własne, nie idealne, ale spod mojej łapki :)












I jeszcze wianek zrobiłam z zielska co w ogrodzie rośnie.




I czekam na słońce, bo u mnie znów pada od kilku dni.
Wczoraj na kilka godzin wyszło słoneczko, a nad ranem obudziła mnie burza:(
I tak pada, pada i pada.....
Ale się nie nudzimy :)))
Na wsi zawsze jest coś fajnego do zrobienia.

Buziole posyłam kochane :***

18 komentarzy:

  1. :)Nie próżnujesz!!obrazki bardzo optymistyczne na pewno skuszą słoneczko i zagości ono niebawem i u Ciebie:))Na pociechę mogę dodać, że u mnie też leje , chociaż czasami tylko pada...;))Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie już nie leje i nie pada :)) nareszcie !!!

      Usuń
  2. U nas padało, padało, ale dziś wzeszło słońce. Wczoraj byłam w okolicach Wlenia i tam było słońce. Piękne dekupaże. Bardzo podobają mi się te motywy. Gdzie kupujesz takie piękne serwetki. Też bym sobie zrobiła obrazki deszczową porą, a ta pewnie niebawem znów zawita. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana te akurat serwetki kupiłam na allegro - siadam szukam dobrego sprzedawcy i kupuje :)
      bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś :) buziaki :**

      Usuń
  3. Właśnie, najważniejsze, że Twoje.Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś u mnie świeci słoneczko, wreszcie :)

      Usuń
  4. Słiczne obrazki, mój ulubiony to ten z gałązką bzu:))
    U mnie pochmurno i wietrznie....nie podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazki i całkiem idealne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazki śliczne wyszły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba pomysł i pierwszy obrazek!! róża bardzo ujmująca :)
    tez czasem się tak bawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i wyszły świetne zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane kobietki dziękuje Wam bardzo za tyle pochwał :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrazki piękne, mój ulubiony z bzem... :)

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne obrazki-sa takie klimatyczne no i sama zrobiłaś a to jest najpiękniejsze pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo radosne i kolorowe obrazki , też uważam , że dekupaż jest świetny , zwłaszcza na niepogodę :))
    Pozdrawiam .
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne obrazki Beato, a cała menażeria mnie rozwaliła całkowicie :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz