wtorek, 6 sierpnia 2013

Moje marzenia ...

a właściwie nasze marzenia.
Moje i mojej rodziny...
Stworzenie małego raju na ziemi, 
miejsca gdzie życie toczy się rytmem natury, 
gdzie zwierzęta mają przewagę liczebną,
gdzie cywilizacja dociera tylko wtedy gdy musi.

Mam nadzieje, że to marzenie kiedyś spełnimy.
 Na razie cieszymy się inwentarzem, który mamy
i planujemy co dalej.
 A marzenia i plany na przyszłość są duże: osiołki, kuce szetlandzkie, 
hucuły, powiększenie stada kózek.
Moje osobiste marzenie to woliera z prawdziwego zdarzenia z bażantami.
Na razie, póki marzenia zostają marzeniami, 
odwiedzamy gospodarstwo, które ma wszystko czego nam potrzeba do szczęścia:)))
 A ma dużo, łącznie z mszonymi drewnianymi stajniami.

Dzisiaj pomyślałam o pracy jako stajenna, żeby tylko być bliżej tych wspaniałych istot :)))


 











Na taką rozbudowę gospodarstwa potrzeba dużo czasu,
no i dużo gotówki.
Wierzę, że spełnimy marzenia, bo chęci nam nie brakuje :)))

Buziaki posyłam z upalnej wiochy :******
Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem:))


29 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za spełnienie marzeń:)Pozdrawiam serdecznie ABily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abily dziękuję i buziole posyłam :**

      Usuń
  2. Jakie cudowne miejsce.Powodzenia w dążeniu do spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się mocno wydaje, że te marzenia się spełnia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widzę już marzenia spełnione, przynajmniej w części:) Przecudnie masz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, staram sie powoli realizować to co w głowie siedzi i czeka na realny świat:) buziaki :*

      Usuń
  5. Buziaki Ambrozjo, niech Ci się spełnią marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miro kochana dziękuje i posyłam upalnego buziaka :**

      Usuń
  6. Dobrze jest mieć marzenia - jeszcze milej jak się spełniają, zatem powoli idź do celu a wszystko się spełni.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś kochana, dziękuję i powoli ale do przodu :*

      Usuń
  7. Beatko,
    spełni się, tego Ci życzę, bo Ty przebojowa babeczka jesteś:))
    Czyli takie agroturystyczne gospodarstwo się szykuję, a raczej już jest, bo przecież pomalutku dążysz do tego:))
    Może o pomoc z Unii się postarajcie, czekam na następne wieści i nowych mieszkańców Waszych, buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu:) ja przebojowa ? dzięki wielkie :**
      Z unią to nie tak łatwo, mają takie wymogi, ze tylko stania na rzęsach brakuje jako warunek konieczny. Ale my i bez unii damy radę:)
      buziaki :**

      Usuń
  8. Piękne marzenia :) Życzę aby szybko się spełniły .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambrozjo :)
    Marzenia Twoje bliskie są moim , wprawdzie woliery i bażanty mam , ale ta odległości od ludzi brak .
    Jak będziesz miała wolierę , to chętnie podaruję Ci na dobry początek parkę bażantów ,choć krótko się znamy , to od razu wiedziałam jak tu trafiłam , że Twój blog jest mi bliski i osoba która go prowadzi , a ten powyższy post jest na dowodem , że Twoje marzenia są prawie takie same jak moje :))
    Uściski ślę :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilona, naprawdę czuję się zaszczycona Twoim komentarzem :*** Bardzo Ci dziękuje za tyle ciepłych słów i cieszę się, ze trafiłaś do mnie :)
      buziaki posyłam ogromne :***

      Usuń
  10. Niech się spełnią wszystkie marzenia,Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. tez bym chciala .ale to bie niech sie spelnia zycze ci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ambrozjo jak widzę Twoje marzenia po troszkę cały czas się spełniają. Tak trzymaj! Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHANE DZIEWCZYNY BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE CIEPŁE SŁOWA, JESTEŚCIE WSPANIAŁE :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie ta stajnia piękna z osiołkami??? Nie w Stróżach przypadkiem??? Byłam tam miesiąc temu...zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszynosko:) witaj u mnie :) tak to są Stróże - ja jestem zachwycona tym gospodarstwem. A Ty byłas w moich okolicach na urlopie, czy mieszkasz po sąsiedzku?

      Usuń
  15. spełnienia marzeń:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne macie marzenia Kochana i z całego serca życzę, by się Wam wkrótce spełniły!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz