wtorek, 25 marca 2014

Klub Wiejskich Wspaniałości - zapraszamy :)))

Wczoraj pojawiła się myśl, o stworzeniu nowego forum.
 Forum dla miłośniczek i miłośników wsi radosnej.
Impuls wyszedł od Pauliny ( konik polski ), a ja podjęłam się realizacji.
I tym sposobem powstało forum 
KLUB WIEJSKICH WSPANIAŁOŚCI 
do którego chciałam zaprosić wszystkich kochających wieś.
Wszystkie Wieśniary i Buraki są mile widziani:)))
Czekamy na Was !!!
 Jeśli chcecie podzielić się swoją wiedzą, spostrzeżeniami, 
problemami, poznać innych zakręconych -
 SERDECZNIE ZAPRASZAMY :)))



Buziole posyłam :****


9 komentarzy:

  1. Ja w zakładce regulamin pozwoliłam sobie umieścić temat powitania i tam też się przywitałam na forum:-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, świetna inicjatywa! Przyklaskujemy i na pewno będziemy podglądać (i uczestniczyć!:)) Pozdrowienia ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł...zarejestrowałam się, potwierdziłam klikając link w mailu...i nie chce mnie zalogować :( ciągle pisze że błędne coś tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na forum widniejsze jako zarejestrowana i aktywna. może pomyliłaś hasło. Wejdź w link aktywacyjny i jeszcze raz go potwierdź.

      Usuń
  4. Świetny pomysł, dołączam ze swoimi brzozami, chłopakami i ogrodem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie się zarejestrowałam i utknełam na tym, bo choć dobrze podaję hasło, to mam odpowiedź, ze jest błędne...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam pojęcia co sie dzieje, już druga osoba nie moze sie zalogować po rejestracji:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł! Warto wspierać takie inicjatywy. Dobrze, ze działacie kochane! Pozdrawiam:)

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały pomysł! nie ma to jak życie na wsi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz