niedziela, 30 marca 2014

Pierwsze wykoty ... i drugie wykoty :)

W ubiegły piątek pojawiły się na świecie dwa kochane smyki - Malwina i Bizon.
Moja kózka Śnieżynka urodziła parkę.Przy samym porodzie nie byłam, ale wpadłam do obórki akurat gdy matka wylizywała mokruteńkie maluchy.
Urodziły się zdrowe i ruchliwe, ale kozula uznała, że tylko kózkę zaakceptuje, a koziołka będzie tłukła o ściany:(
Malutki jest oddzielony od matki, ale rozwija się dobrze, bo latam i karmię go co 3 godziny, głaszcze, tule, kocham.
Jest mniejszy niż siostra, ale bardzo rezolutny, żywotny, ciekawy świata.
A do tego Śnieżyna nie wydaliła łożyska i była akcja weterynarz.
Dzisiaj spokojny niedzielny dzień, do 19-tej, gdy druga kózka Kopytko, 
urodziła parkę !!!!
Właśnie wróciłam z obórki - nakarmione, wylizane przy mamie:)

Dzisiaj zdjęcia brzdąców z piątku.
 Przedstawiam Wam Malwinę i Bizona.


Panna Malwina


Znów Malwina i Bizon przy mojej młodszej Córci


Prawda, że słodkie maleństwa :))))




16 komentarzy:

  1. o matko jakie cudowności !!!!!!!!!!!! rozczuliłam się ... oby się mały dobrze chował !

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ słodziaki. Gratuluję i niech się dobrze chowają. Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, oj cieszy taki widok oko. Niech rosną spore i wesołe.Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne maleństwa,niech się zdrowo chowają.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te wykoty. Tylko patrzeć jak będą rozrabiać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże co za cuda ,nie mogę się napatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję przychówku! Twoja Śnieżynka, jak moja Moabitka. Żadnych facetów przy cycku. Aż się boję, bo jeszcze nie urodziła. Oby to były dwie dziewczynki. A tak nawiasem pisząc to na liczniku już mamy 28 sztuk. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie piękne!! Wzruszają!:):) Mój Piotruś poprosił, żebym mu wydrukowała Twoje kózki - chce postawić na biurku:):) Ściskam:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, gratulacje! Śliczne maluszki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi hi to Babcią zostałaś ;-)
    Maluchy rozczulające !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie na zaś, jak karmisz takiego odrzutka? Chodzi mi o stronę techniczną, czyli jaką ,,butelką" czy nie wiem czym... możesz napisać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz