niedziela, 28 lutego 2016

Janioł, gęś i takie tam...

Janielki Wam nie pokazywałam, gęsi też nie.
To pokazuje :)
Janielka jest wersją Włóczykija z Muminków ( uwielbiam tą postać, oczywiście oprócz Buki :P ).

To zielarka, traperka.
Trafiła w pewne Magiczne Miejsce, a potem nagle zmieniła właściciela.
Mam trochę wyrzuty sumienia, że poszła w obcy dom, zupełnie mi nieznany.
Bo z Magicznym Miejscem szybko się zżyła ...
 




 
I gąska, przyleciała już na wiosnę :))




U mnie za oknami wiosennie.
 Ptaszyny drą dzioby jak szalone, kociska urządzają po nocach koncerty,
dni coraz dłuższe.
Chce się zielonego i ciepełka :))
Buziole posyłam do wszystkich którzy tu zaglądają i życzę cudnego słonecznego tygodnia :)

3 komentarze:

  1. Przepiękne przytulanki.U mnie coś wiosny nie widać,wczoraj trochę słoneczko świeciło a dziś biało.Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne przytulaki :) u mnie rano leżał śnieg a w południe słoneczko tak grzało, że cały śnieg zniknął. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz