poniedziałek, 8 lutego 2016

Marysia i Mania plus Pepe :)))

Witajcie:)
Spieszę donieść( z lekkim opóźnieniem ),
iż moja kochana Jadziula urodziła 1 lutego o 6:30 dwie śliczne kózki :)))
Marysia jest drobniutka, mniejsza od siostry, 
ale baardzo rezolutna i pcha się do cyca z wielkim zapałem.
Mania jest większa, ale za to bardzo spokojna, cichutka i bojaźliwa okrutnie:)))

Oto moje panny kochane, 4 godziny po narodzinach.




Jadziula jest wspaniałą mamuśką, opiekuje się dziewczynami cudnie.
A ja mam mleko !!
Od pierwszego dnia muszę ją doić, bo maleństwa nie przerabiają takiej ilości.
Codziennie zdajam po litrze, a i tak zostają duże zapasy.

A na koniec, mój Pepe ( bestia w typie maltańczyka ),
kanapowiec okrutny :)



9 komentarzy:

  1. Same cuda!!! Jakież one rozkoszne :))) Wyciumkaj ich po łebkach ode mnie! Niech zdrowo rosną :D
    pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznosci! I wszystkie białe. Trzymajcie sie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwa,niech rosną zdrowo.Trudno uwierzyć,ze tak urocza psina może być bestią.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że to dwie kózki, prześliczne. A Pepe ma diablika w oczach, no i też cudny. Pozdrowienia z lasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne maluchy :)Niech rosną zdrowo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i fajnie, że dziefczynki. Chopy by pewnie...brrr...;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne, to saanenki czy nasze biale?

    OdpowiedzUsuń
  8. good topic thanks for post for sharing on website ..



    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz