piątek, 8 kwietnia 2016

CHWALĘ SIĘ :)))

Chwalę się , ale nie sobą lecz moją starszą córcią Gabryśką:)
Na początek, moje dziecię zostało laureatką 
Małopolskiego Konkursu Języka Angielskiego, 
dla szkół  podstawowych, 
zajęła ostatecznie V miejsce, a na początku startowało ponad 800 uczniów:))) 

Moje młodsze dziecię Oliwka, świetnie sobie radzi jako uczennica I klasy.
Przynosi tylko 5 i 6 :)))

A teraz pora na prace Gabryśki - 
wykonane ołówkiem i cienkopisami atramentowymi 0,5 i 0,8.
Jedna większa praca wymaga co najmniej 2 godzin pracy :)

Zaczęła publikować prace na dA








A ta praca wykonana jest na tablecie graficznym Wacom One M


7 komentarzy:

  1. Cudowne!! nie znam się na rysunku i nic mi nie mówi podane przez Ciebie czym to było narysowane ,ale podziwiam osoby ,które potrafią takie dzieła tworzyć.........mnie narysowanie prostej kreski sprawia trudność:(Wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla córek,zdolne i utalentowane dziewczyny.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłe prace. Ma talent qystarcz dalej się rozwijać w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo utalentowana córkę. Bardzo fajne prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..





    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz